Teema: Kadriorg
Laste vanus: 6-7a
Rühm: Tuulekell
Aeg: 14.09.10
Läbiviija: Ülle Uustalu, Eva Elm
Toimumise koht, läbitav teekond: bussisõit Kadriorgu, jalutuskäik pargis
Õpivaldkonnad:
Keskkond ja mina
Keel ja kõne
Matemaatika
Kunst
Õppekäigu eesmärgid:
1. Laps oskab märgata ja teab hilissuvele iseloomulikke tunnuseid.
2. Laps teab Kadrioru tekkimise lugu, oskab märgata pargile iseloomulikke tunnuseid
3. Laps jälgib õpetaja seletusi ja leiab ümbritsevast kirjeldatud objektid.
4. Laps püüab lugeda siltidelt sõnu.
5. Laps püüab esemeid, objekte võrrelda, loendada.
6. Laps märkab looduse värve ja inimese poolt tekitatud värvimängu.
7. Laps oskab käituda ja teistega arvestada väljaspool lasteaeda
Õpimeetodid: vaatlus, vestlus, selgitused, võrdlemine, arutlemine, grupitöö
Tegevuse käik, lühikirjeldus:
1. Bussisõit, käitumine bussis
2. Pargi ääres olevate majade vaatlus (aknad, katused, rõdud, sepised). Võrdlus
Lasnamäe majadega.
3. Kadrioru pargi ja lossi saamislugu. Lossiaed (värvid). Peeter I maja
4. Päikesekell
5. Fr. R. Kreutzwaldi monument (kirjaniku tutvustamine, ausambalt piltide vaatlus).
6. Puhkepaus ja liikumismängud mänguväljakul
7. Siltide lugemine ja tähenduse arutelu (lindude toitmisest, koertega jalutamisest)
8. Muutused looduses seoses suve lõpuga (mõned puud on muutnud värvi, osad lilled ei
õitse enam, tammetõrud hakkavad valmis saama)
9. Kokkuvõte päevast: mis meeldis?, mida sain uut teada?, mida juba teadsin?.
10. Jalgsimatk tagasi lasteaeda.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.